.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تودیع محمد علی پیشنمازی ؛
دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان معرفي شد
شمال نیوز : وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود: مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود.....

شمال نیوز :  استاندار مازندران در جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان با اشاره به اين كه بايد طوري برنامه ريزي كنيم تا همواره شرايط براي قاچاقچيان كالا ناامن باشد، بيان داشت: ايست و بازرسي هاي مستمر و جدي بر ورود و عرضه قاچاق كالا در استان صورت گيرد.

به گزارش شمال نیوز ، ربيع فلاح جلودار،، با تاكيد بر اين كه طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز چراغ راه دستگاه هاي عضو در مسير مبارزه با كالاي قاچاق باشد، عنوان نمود: با بكارگيري نيروهاي مناسب و حرفه اي در امر مبارزه و برگزاري آموزش هاي لازم و تخصصي، نتايج كار در اين عرصه كيفي تر، گسترده تر و كارآمد تر مي شود.

وي بر اجراي طرح هاي پيشگيري مندرج در طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز تاكيد نمود و افزود:  مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند عزم جدي و هم افزايي همه دستگاه هاي عضو است و بايد در قالب كار مشترك دنبال شود.

رييس كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان، گفت: سازمان هاي عضو كميسيون، مقابله فرهنگي در جهت آگاهسازي مردم و جلب مشاركت آنان را در دستور كار قرار دهند و رسانه ها، صدا و سيما و همه نهادهاي تبليغي و فرهنگي در اين راستا همكاري مجدانه داشته باشند.

استاندار با تاكيد بر اين كه دستگاه ها طرح مبارزاتي خود با قاچاق كالا را به دبيرخانه كميسيون ارسال نمايند، تصريح كرد: آگاهسازي مردم در خصوص عدم استفاده از برخي كالاهاي قاچاقِ مضرِ سلامت كار موثري است كه بايد انجام شود.

در پايان اين جلسه با حضور سید محمدرضا عبادی، معاون فرهنگی و پژوهش ستاد مركزي مبارزه با قاچاق کالا و ارز كشور، معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار و برخي مديران ستادي استانداري و دستگاه هاي اجرايي عضو كميسيون، علي پيرفلك، به عنوان دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان معرفي و از تلاش هاي محمد علي پيشنمازي در مدت مسووليتش قدرداني گرديد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.